A weboldal cookie-kat használ a szolgáltatások minőségének javítására. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Pontos információkért olvasd el az Adatkezelési Tájékoztatót.
Termékek Menü

Kérdések és válaszok

Kérdések és válaszok

1. Ingyenes szállítást szeretnék!

Mindent INGYEN szállítunk, értékhatártól függetlenül, egész Magyarország területén.

2. Mi a teendőm, ha nem jó a méret?

Mi 100% pénzvisszafizetési garanciát vállalunk a termékeinkre.

Ha meggondoltad magad, vagy fehérnemű esetében nem jó a méret, a szín, visszaküldheted a terméket, és kívánságodnak megfelelően visszafizetjük a vételárat+ szállítási költséget. Természetesen cserére is lehetőséged van, de csak a használatba nem vett, eredeti állapotukban visszaküldött termékek esetén.

A visszaküldés pénzbe kerül?

Igen, csak könyvelt levélpostai küldeményt fogadunk el. Utánvéttel, vagy portósan feladott küldeményeket nem veszünk át. 

De gondolj bele, a boltba visszamenni is időbe és pénzbe kerül. Mi az otthonodba visszük a kiválasztott fehérneműt, és a csere terméket is. 

Ha azt szeretnéd, hogy a termék visszaküldése után fizessük vissza a vételárat, akkor kérünk, hogy írj nekünk egy bankszámlaszámot, és mi a törvényben meghatározott időn belül visszautaljuk neked.

3. Hogyan tudok változtatni a rendelésemen?

Egyszerűen csak írj egy e-mailt az info@bombafigura.hu címre. Kérünk, hogy a rendelés számodat mindenképpen tüntesd fel az e-mailben. Írd le nekünk röviden, mit szeretnél változtatni, és mi rövidesen felvesszük veled a kapcsolatot. FONTOS! Csak addig lehet a megrendelésen változtatni, ameddig a csomagot nem adtuk át a futárszolgálatnak, így mielőbb jelezd nekünk a szándékodat.

4. Hibás terméket kaptam, mit tegyek?

Ha a termék hibásan érkezik, akkor azonnal jelezd nekünk e-mailben, vagy telefonon. (info@bombafigura.hu   +36307975672)

 Az ilyen esetekben is vissza kell majd küldeni hozzánk a terméket, mert meg kell vizsgálnunk, hogy valóban gyári hibáról van-e szó. Ha a termék visszakerül hozzánk és megállapítjuk, hogy a hiba tényleg gyári eredetű, akkor szállítási díj felszámítása nélkül küldjük majd a csereterméket.

5. Hová utaljam a vételárat, ha előre utalást választottam?

Az OTP BANK 11717009-21039441 sz. számlára. A közleménybe, kérünk, írd be a Rendelés azonosítót.

6. Nem kaptam meg a visszaigazoló e-mailt a rendelésemről, mit kell csinálnom? 

Minden leadott rendelés után rendszerünk visszaigazoló e-mai üzenetet küld a rendelés minden adatáról. Ha nem kaptad meg a rendelés leadását követően néhány percen belül, annak több oka lehet.

Legtöbbször az a probléma, hogy rossz e-mail cím lett megadva a rendelés leadásakor. Ha véletlenül lehagysz egy karaktert vagy felcserélsz néhány karaktert, akkor nem ér célba a rendelést visszaigazoló e-mail.  Ebben az esetben kérünk, hogy írj üzenetet az ügyfélszolgálatunkra (info@bombafigura.hu), ahol kollégáink egyeztetik veled a megadott e-mail címet, és ha szükséges javítják.

Előfordulhat az is, hogy web-szolgáltatónknál van valamilyen technikai hiba és néhány levél nem jut el, vagy csak késve jut el a címzettekhez. Ez nagyon ritkán fordul elő, de ha ilyen probléma merül fel, akkor a lehető leggyorsabban javítjuk a hibát, és az e-mail értesítéseket újraküldjük.

7. Korábban vásároltam/kerestem egy terméket, most nem találom az oldalt.

Előfordulhat, hogy az oldal címe nem jól lett beírva a böngésző címsorába, lehet hogy egy elavult link és az adott oldalt töröltük, illetve nem kapható már, amit keresel. Írj egy e-mailt az info@bombafigura.hu címre, és utána nézünk a keresett terméknek. Ha már nem kapható, segítünk helyette valami mást választani, ami lehet, hogy jobban megfelel a kívánságaidnak, mint amit korábban kerestél.

8. Hiányzik a csomagból egy termék, mi a teendőm? 

Mielőtt kiküldünk egy csomagot, a rendelés több lépcsős ellenőrzési folyamaton megy át, így csak nagyon ritkán fordulhat elő, hogy valami hiányzik a csomagból. 

Ha van olyan megrendelt termék, amit nem tudunk szállítani, abban az esetben kollégáink felveszik veled a kapcsolatot és tájékoztatnak. Számlázni kizárólag az általunk kiküldött árut fogjuk!

Abba az esetben, ha mégis hiányos csomag érkezik a szállítási címre, kérünk, hogy írj nekünk egy e-mailt az info@bombafigura.hu címre, vagy hívj minket a +3630 792 5672-es ügyfélszolgálati telefonszámon.

9. Nem kaptam meg a csomagomat, mit tudok tenni? 

Hívd az ügyfélszolgálati telefonszámunkat (+3630 792 5672), vagy írj az info@bombafigura.hu címre.

10. Muszáj regisztrálnom, ha vásárolni szeretnék? 

Nem. Sok más webáruházzal ellentétben nálunk nem szükséges regisztrálni. A regisztráció viszont meggyorsítja a további vásárlások folyamatát, sok időt meg lehet vele takarítani, ezért ajánljuk.

12. Hogyan használhatom fel a kuponomat? 

Amint  a kosárba kerül egy termék, találsz egy mezőt, 'Kupon beváltása' felirattal. Ebbe az üres mezőbe kell beírni/bemásolni a kapott kuponkódot, majd a  'Beváltás' gombra kattintani. A kedvezményes összeg azonnal levonásra kerül a vásárolt termék/ek értékéből.

Nem találtad meg a választ a kérdésedre? 

Szívesen segítünk, vedd fel velünk a kapcsolatot a +3630 792 5672 telefonszámon, vagy írj az info@bombafigura.hu címre. Ügyfélszolgálatunk munkanapokon 8-17 óráig elérhető, az e-mailekre 24 órán belül válaszolunk.

Üdvözlettel: 

Bombafigura csapat

Mérettáblázatok
fogybarat