A weboldal cookie-kat használ a szolgáltatások minőségének javítására. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Pontos információkért olvasd el az Adatkezelési Tájékoztatót. Elfogadom
Termékek Menü
0

7 tipp az anyagcseréd gyorsítására

Lehetséges nagymértékben felpörgetni az anyagcserét?

Az anyagcsere felgyorsítása  az a  Szent Grál, amit minden fogyókúrázó keres. Az, hogy mennyire gyors az anyagcseréd, egyedi, és számos tényező befolyásolja. Van, akinek öröklötten gyors az anyagcseréje, és általánosságban azt lehet mondani, hogy a férfiak szervezete több kalóriát éget el, mint a nőké.

Az anyagcsere sebessége 40 éves kor után fokozatosan lassul, így fordul elő az is, hogy egy ideális súlyú ember hízni kezd a kor előrehaladtával, anélkül, hogy az étrendje vagy a sportolási szokásai változnának.

A korodon, nemeden, genetikádon nem tudsz változtatni, az anyagcserédet viszont gyorsíthatod.

Hogyan?

Egy szuper hatásos zsírégető Neked!

1. Építs izmot!

A tested folyamatosan égeti a kalóriákat, akkor is, ha nem csinálsz semmit. A pihenés alatt elégetett kalóriák száma annál magasabb, minél izmosabb a tested. Plusz egy kiló izom plusz 70-100 kalóriát éget el egy nap, akkor is, ha pihensz! Ha egy kiló zsírral gyarapodsz, harmadannyi kalóriát sem éget el a szervezeted, mintha izmot építettél volna. Egy alapos súlyzós edzés alatt felpörög az anyagcseréd, és ez az edzés után is megmarad.

2. Kardio

A kardio edzés hatására nem fogsz izmot építeni, de az anyagcseréd felgyorsul, és órákkal az edzés után is felpörgetett állapotban marad. Magas intenzitású edzést végezz!

3. Töltsd fel magad...

...vízzel. Mi köze az anyagcserének a víziváshoz? A testednek szüksége van vízre, hogy megszabaduljon a zsírtól, és a méreganyagoktól. Már az enyhe fokú kiszáradás (amit esetleg észre sem veszel) lassítja az anyagcserét. Ha minden étkezés előtt megiszol legalább egy pohár ásványvizet, hamarabb alakul ki a jóllakottság-érzés.

4. Az energiaital gyorsítja az anyagcserét?

Igen, néhány energiaitalnak van ilyen hatása. Minél magasabb a koffeintartalma, annál jobban gyorsítja az anyagcserét, és így több kalóriát égetsz. Némelyik taurint is tartalmaz, ez egy olyan fehérje, ami a zsírégetésben is segíthet. De ez így túl szép, hogy igaz legyen. Az energiaitaloknak magas a cukortartalmuk, tele vannak mesterséges ízesítőkkel színezékkel, elősegítik a magas vérnyomás kialakulását, szorongást, alvászavarokat okozhatnak. Inkább válassz egészségesebb módszert a kalóriaégetésre!

5. Egyél!

Mikor tudsz többet fogyni, ha kiadósan étkezel, de sok idő telik el az étkezések között - vagy, ha gyakrabban eszel keveset? Ha egy bőséges ebéd után hosszú ideig nem eszel semmit, az anyagcseréd lelassul. Ha gyakrabban, keveset eszel, az anyagcseréd felgyorsul. Ha gyakrabban eszel, nem fog rád törni a farkasétvágy, és a főétkezések alkalmával jóval kevesebbet fogsz enni.

6. Fehérje

A fehérje emésztésekor a tested sokkal több energiát használ fel, mint amikor zsírt vagy szénhidrátot eszel. Növeld a sovány fehérjék arányát az étrendedben.

7. Feketekávé

Ha szeretsz kávézni, te is tapasztaltad, hogy a kávé frissít, energiát szabadít fel, és javítja a koncentrációs képességedet. Ha nem viszed túlzásba a kávéivást, segíthet az anyagcseréd gyorsításában, mobilizálja a zsírokat, ha edzés előtt iszod, növeli a teljesítményedet. A koffein az étvágyat is csökkentheti. Arra figyelj oda, hogy elég folyadékot fogyassz, mert vízhajtó hatású. A koffein egyébként a legtöbb súlycsökkentő szerben is megtalálható.

Fotó: freedigitalphotos.net

Tartalomhoz tartozó címkék: hír
Online Vitarendezési Platform
ingyen szállítás

   Bármelyik szállítási mód választható.

postapont

 

MPL

 

 

fogybarat

Facebook rajongók