A weboldal cookie-kat használ a szolgáltatások minőségének javítására. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát. Pontos információkért olvasd el az Adatkezelési Tájékoztatót. Elfogadom
Termékek Menü
0

7 hiba, amit elkövethetsz a diéta során

Mik azok a hibák, amiket leggyakrabban elkövetünk  a diéta során?

 

1. Hiszel a villám diétákban

Nem jön rád a kedvenc ruhád? Közeleg egy fontos esemény, és bomba formában kell lenned? Gyorsan nekiállsz böngészni a netet villám diéták után. Találsz is rengeteget (grapefruit diéta, káposztaleves diéta...), és belekezdesz egy olyanba, ami napi 1000 kalóriát (vagy még kevesebbet) enged bevinni, és elhiszed, hogy csak úgy olvadnak majd le rólad a kilók! A valóság ezzel szemben az, hogy ha túl kevés kalóriát viszel be, az anyagcseréd lelassul, és ahogy abbahagyod a diétát, és visszatérsz a korábbi étrendedhez, a mérleg hamarosan többet fog mutatni, mint a diéta előtt.

2. Kihagyod a reggelit

Azt hiszed, ha kihagyod a reggelit, ezzel máris csökkentetted a napi kalória beviteledet. Ezzel szemben éhes leszel egész nap, alacsony lesz az energiaszinted, ideges lehetsz és ingerlékeny. Az is könnyen megtörténhet, hogy rád tör a farkaséhség, és többet eszel, mint máskor, hiszen a tested nem kapta meg az "induláshoz" szükséges energiát.

3. Falatozás

Lehet, hogy egész nap megszállottan számolod a kalóriákat, de munka közben, vagy tévénézés közben csipegetsz ezt-azt, mert az hiszed, hogy nem számít? Keksz, gumicukor, egy kis csoki... Ha hajlamos vagy erre, az így elfogyasztott kalóriákat is vedd figyelembe, amikor összeállítod a fogyókúrás étrendedet. Ugyanakkor, ha eszel az étkezések között, segít elkerülni az éhezést. Néhány szem mogyoró elfogyasztása az egészségednek is jót tesz, mert gazdag fehérjében, vitaminokban, ásványi anyagokban és telítetlen zsírsavakban.

4. Zsírszegény ételek

A zsírszegény (zsírmentes, light, csökkentett zsírtartalmú) és a kalória szegény nem ugyanaz. A zsírszegény ételek gyakran rengeteg cukrot, lisztet, sót,  ízfokozót, sűrítőanyagot, és más egészségtelen összetevőt tartalmaznak. Olvasd el figyelmesen a címkét!

5. Italok

Alkohol, gyümölcslevek, ízesített ásványvizek, üdítők... A diétás étrend összeállításánál azt is vedd figyelembe, mit iszol. Az italok kalóriatartalma is meglepően sok lehet, és ami még rosszabb, nem csillapítja az éhségedet. Gondolj csak arra, hogy mennyire éhes tudsz lenni, miután megittál néhány koktélt...

6. Túl kevés vizet iszol

Ezt a hibát gyakran elkövetik a fogyókúrázók. Pedig, ha kevés vizet iszol, kiszáradsz, és az anyagcseréd is lelassul. A fogyáshoz víz kell!

7. Tejtermékek

Sokan kiiktatják az összes tejterméket a diétás étrendből, pedig csak a magas zsírtartalmú tej, a sajtok, és a cukrozott joghurtok stb. a kerülendők. Alacsony zsírtartalmú tejet, natúr joghurtot ehetsz nyugodtan, így biztosíthatod a napi kalcium bevitelt. Ha túl alacsony a szervezet kalcium szintje, az hátráltathatja a fogyást.

Tartalomhoz tartozó címkék: hír
Online Vitarendezési Platform
ingyen szállítás

   Bármelyik szállítási mód választható.

postapont

 

MPL

 

 

fogybarat

Facebook rajongók